Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108925 ; ISBN 978-83-62618-53-8
Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego ; Copyright by Rafał Włodarczyk
Apr 7, 2021
Jun 3, 2020
13
15
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118605
Edition name | Date |
---|---|
Strategies of Power, Tactics of Emancipation. Hidden Curriculum and Practical Consciousness in the Education of Teachers | Apr 7, 2021 |
Czerepaniak-Walczak, Maria
Kanafa-Chmielewska, Dorota Kuczyńska, Alicja. Ed.
Kruszelnicki, Wojciech Włodarczyk, Rafał. Red. Gromysz, Jowita. Red.
Kahl, Edyta Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Cybulski, Bogdan Koredczuk, Józef. Red. Wiązek, Paweł. Red.
Herzig, Arno Harc, Lucyna. Ed. Wąs, Gabriela. Ed. Maroń, Jerzy. Rec.