- Essentialism and Social Reconstructionism in India
Szczegóły obiektu: Essentialism and Social Reconstructionism in India
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108923 ; https://doi.org/10.34616/22.20.268 - Język:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 98
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Success in Everyday Life
Twórca:Paszenda, Iwona
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Sukces w życiu codziennym
Twórca:Paszenda, Iwona
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
The Dynamics of Illiteracy Formation in India
Twórca:Pietkiewicz-Pareek, Beata
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Wpływ pandemii Covid-19 na dynamikę tradycyjnej rodziny połączonej „joint family” w Indiach
Twórca:Pietkiewicz-Pareek, Beata
Typ:tekst
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Twórca:Humeniuk, Monika
Gurukula - nauka w domu guru : o dawnej i współczesnej relacji mistrz - uczeń w nauce klasycznego (i nie tylko) tańca indyjskiego
Twórca:Kann-Skorupska, Zuzanna
Typ:tekst
Współtwórca:Sadowski, Mirosław
Wolność dziecka w koncepcjach pedagogicznych Emila Jaques-Dalcroze’a i Janusza Korczaka
Twórca:Forecka-Waśko, Katarzyna
Typ:tekst