- Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Szczegóły obiektu: Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
PDF
Struktura
Utopia, Ideology and/or Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:95770 ; https://doi.org/10.34616/22.19.063 - Język:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 114
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Anarchism café racer
Twórca:Antonów, Radosław
Typ:tekst
Bruno Latour’s Theo-Ecologies and Eco-Theologies, or on the Pedagogical Potential of a Hybrid Language as an Inspiration for a Religious studies Pedagogy of Religion
Twórca:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Teologia postępowa jako teologia inkluzywna i jej praktyczne zastosowanie na przykładzie ProgressiveChristianity.org
Twórca:Skurczyński, Łukasz P.
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
Twórca:Dembiński, Mariusz
Typ:tekst
Popkulturowe ilustracje utopii społecznych, czyli o edukacyjnym potencjale kultury popularnej
Twórca:Jakubowski, Witold
Antonio Gramsci i pedagogika krytyczna. Hegemonia, edukacja i zadania intelektualistów
Twórca:Kruszelnicki, Wojciech
Współtwórca:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Etyka dla postchrześcijańskiego świata
Twórca:Chmielewski, Adam
Typ:tekst