- Pedagogy of Rabindranath Tagore
Szczegóły obiektu: Pedagogy of Rabindranath Tagore
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
; - Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; ; :
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108917 ; https://doi.org/10.34616/22.20.262 - Język:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-07-10
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 146
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Twórca:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „International relations and human rights”, Tallinn 11–13 marca 2016 r.
Twórca:Sadowa, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Sadowski, Mirosław; Spychalska, Aleksandra; Sadowa, Katarzyna
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Twórca:Szumlewicz, Katarzyna
Typ:tekst
Troska o kulturę życia akademickiego jako realizacja funkcji wychowawczej uczelni
Twórca:Kaczmarek, Żanetta
The Dynamics of Illiteracy Formation in India
Twórca:Pietkiewicz-Pareek, Beata
Typ:tekst
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Wartość dialogu międzykulturowego w przezwyciężaniu konfliktów na pograniczach kulturowych
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Typ:tekst