Szczegóły obiektu: Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
PDF
Struktura
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89164 ;
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 180
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Twórca:Humeniuk, Monika
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Twórca:Humeniuk, Monika
Kobieta a socjalizm : marksistowska wizja miejsca kobiet w państwie, prawie i społeczeństwie
Twórca:Sydor, Paweł
Data:2015
Współpracownik:Uniwersytet Wrocławski. Pracownia Badań Praw Orientalnych
Walka Polek o emancypację – konteksty społeczno-kulturowe
Twórca:Majka-Rostek, Dorota
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Kobieta dla kobiety w świecie islamu
Twórca:Jedlecka, Wioletta
Współpracownik:Burdìn, Volodimir. Red.; Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Iluzja upełnomocnienia jako środka emancypacji w edukacji i poprzez edukację
Twórca:Czerepaniak-Walczak, Maria
Polskie „dzielnicowe” organy emancypacyjne u schyłku I wojny światowej i po jej zakończeniu
Twórca:Cybulski, Bogdan
Współpracownik:Koredczuk, Józef. Red.; Wiązek, Paweł. Red.