- Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
Szczegóły obiektu: Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; ; :
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108916 ; https://doi.org/10.34616/22.20.261 - Język:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 65
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Between Secularization and Post-Secularism – on Disenchantment of the World from the Perspective of the Sociology of Religion
Twórca:Humeniuk, Monika
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Konflikty religijne jako podłoże zamiaru ludobójczego na przykładzie konfliktu bośniackiego
Twórca:Spychalska, Aleksandra
Typ:tekst
Współtwórca:Maciejewski, Marek; Scheffler, Tomasz
Filozofia religii a filozofia edukacji religijnej
Twórca:Moskal, Piotr