Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
education
school
student
teacher
hidden curriculum
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108924 ISBN 978-83-62618-53-8
Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Copyright by Wiktor Żłobicki
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jun 23, 2022
Jun 3, 2020
44
47
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118604
Edition name | Date |
---|---|
Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory | Jun 23, 2022 |
Galkina, Tatiana W. Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Szerląg, Alicja. Red. Walasek, Stefania. Red.
Kisiel, Mirosław
Kosek, Agnieszka
Musiał, Ewa
Zamecka-Zalas, Olga