- Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
Details zum Objekt: Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
PDF
Struktur
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ; : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108916 ; https://doi.org/10.34616/22.20.261 - Language:
- Abstract Language :
- Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-06-03
- Zuletzt geändert am: 2025-06-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 88
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Between Secularization and Post-Secularism – on Disenchantment of the World from the Perspective of the Sociology of Religion
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Żłobicki, Wiktor; Turski, Marcin; Turska, Katarzyna
Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Ersteller:Surma, Barbara
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
„Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
Ersteller:Jakubas, Agata
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Edukacyjny potencjał religii w rozwoju i wychowaniu. Ku skutecznej edukacji religijnej...
Ersteller:Muńko, Dominika
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Konflikty religijne jako podłoże zamiaru ludobójczego na przykładzie konfliktu bośniackiego
Ersteller:Spychalska, Aleksandra
Typ:text
Beitragende:Maciejewski, Marek; Scheffler, Tomasz
Filozofia religii a filozofia edukacji religijnej
Ersteller:Moskal, Piotr
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona