- Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice
Publikationsgruppe: Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice
Struktur
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; ; :
- Date issued:
- Identifier:
- Language:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2024-03-05
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Myśl krytyczna w dobie antropocenu: dialektyka dystopii i utopii
Ersteller:Brzeziński, Dariusz
Typ:text
Utopia edukacyjnych utopii
Ersteller:Śliwerski, Bogusław
Rozczarowana ponowoczesność a status utopii/dystopiiwe współczesnym imaginariumi w praktykach kulturowych
Ersteller:Bielska, Ewa
Typ:text
Wojciech Gutkowski’s Kalopea and educational utopia
Ersteller:Barański, Jarosław
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
Democracy, utopia, education
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Utopia a edukacja, T.6
Typ:text
Beitragende:Węgrzyn, Rafał; Włodarczyk, Rafał
Remarks on School Heterotopia and Its Utopian Intentions
Ersteller:Barański, Jarosław
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał