- Hermeneutics of Translation – the Fundamental Aspect of Dialogue. Around the Concept of George Steiner
Details zum Objekt: Hermeneutics of Translation – the Fundamental Aspect of Dialogue. Around the Concept of George Steiner
PDF
Struktur
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ; ; :
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108915 ; https://doi.org/10.34616/22.20.260 - Język:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-06-03
- Zuletzt geändert am: 2024-07-10
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 122
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Czy obecnie możliwa jest zmiana sposobu myślenia praktyki prawniczej? Recenzja książki „Wiadomość od cesarza” Michała Stambulskiego (Scholar 2020)
Ersteller:Bednarek, Mikołaj
Typ:tekst
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Demokracja, utopia, wychowanie
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Refleksyjność człowieka wobec świata znaczeń
Ersteller:Lubowicka, Grażyna
Democracy, Utopia, Education
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
(Po)wolna edukacja religijna
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
"Emil", czyli rzecz o dobrym miejscu
Ersteller:Uglanica, Laura
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Ersteller:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst