- Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Details zum Objekt: Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
PDF
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89164 - Language:
- Abstract Language :
; - Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-03
- Zuletzt geändert am: 2025-07-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 262
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Żłobicki, Wiktor; Turski, Marcin; Turska, Katarzyna
Kobieta a socjalizm : marksistowska wizja miejsca kobiet w państwie, prawie i społeczeństwie
Ersteller:Sydor, Paweł
Typ:tekst
Walka Polek o emancypację – konteksty społeczno-kulturowe
Ersteller:Majka-Rostek, Dorota
Typ:text
Kobieta dla kobiety (w świecie islamu)
Ersteller:Jedlecka, Wioletta
Typ:text
Beitragende:Burdìn, Volodimir; Marszał, Maciej
Iluzja upełnomocnienia jako środka emancypacji w edukacji i poprzez edukację
Ersteller:Czerepaniak-Walczak, Maria
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał
Przenikanie się języków wiedzy i wiary w dyskursie kryzysu klimatycznego. Przypadek argumentu ekoteologicznego Bruno Latoura i radykalnej ekologicznej hermeneutyki biblijnej
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Węgrzyn, Rafał; Włodarczyk, Rafał
Polskie „dzielnicowe” organy emancypacyjne u schyłku I wojny światowej i po jej zakończeniu
Ersteller:Cybulski, Bogdan
Typ:text
Beitragende:Koredczuk, Józef; Wiązek, Paweł