- Strategies of Power, Tactics of Emancipation. Hidden Curriculum and Practical Consciousness in the Education of Teachers
Details zum Objekt: Strategies of Power, Tactics of Emancipation. Hidden Curriculum and Practical Consciousness in the Education of Teachers
PDF
Struktur
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ; : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108925 ; https://doi.org/10.34616/22.20.270 - Language:
- Abstract Language :
- Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en ;; https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=pl
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-06-03
- Zuletzt geändert am: 2025-06-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 157
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Identifying the Determinants and Effects of Education Based on the Hidden Curriculum Theory
Ersteller:Żłobicki, Wiktor
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Psychometric Properties of the Sociopolitical Control Scale: A Preliminary Study on a Polish Sample
Ersteller:Kanafa-Chmielewska, Dorota
Typ:text
Beitragende:Kuczyńska, Alicja
The Polish Teachers’ Union in the Process of Preparing Teachers for Educational Practice in Poland after the Second World War
Ersteller:Kahl, Edyta
Typ:text
Beitragende:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Antonio Gramsci i pedagogika krytyczna. Hegemonia, edukacja i zadania intelektualistów
Ersteller:Kruszelnicki, Wojciech
Typ:text
Beitragende:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Iluzja upełnomocnienia jako środka emancypacji w edukacji i poprzez edukację
Ersteller:Czerepaniak-Walczak, Maria
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Religion and Critique – Jacques Ellul’s Concept in the Perspective of General Pedagogy
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Żłobicki, Wiktor; Turski, Marcin; Turska, Katarzyna
Polskie „dzielnicowe” organy emancypacyjne u schyłku I wojny światowej i po jej zakończeniu
Ersteller:Cybulski, Bogdan
Typ:text
Beitragende:Koredczuk, Józef; Wiązek, Paweł