- „Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
Details zum Objekt: „Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
PDF
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89171 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 402
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
The role of day support centres in assisting the families of adult children with intellectual and/or physical disabilities
Ersteller:Szalast, Anna
Typ:tekst
Beitragende:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
Life styles as categories used for describing the execution of developmental tasks by adults with light intellectual disabilities
Ersteller:Bąbka, Jarosław
Typ:tekst
Slow religious eduction
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
The religious education and an open religious identity
Ersteller:Różańska, Aniela
Parents and the adulthood of their children with intellectual disabilities
Ersteller:Cytowska, Beata
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Religious education in Poland: between absence and presence
Ersteller:Hejwosz-Gromkowska, Daria
Typ:tekst