- Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Details zum Objekt: Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
PDF
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89172 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 239
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Edukacja inkluzyjna uczniów z niepełnosprawnością wzroku – w kręgu wizji utopijnych (?)
Ersteller:Czerwińska, Kornelia
Krytyka „kultury wykluczenia” w nauczaniu papieża Franciszka
Ersteller:Rabiej, Stanisław
Wspieranie rozwoju uczniów w integracyjnej i inkluzyjnej edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Dobrowolski, Tomasz
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Ersteller:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:tekst
Nauka o literaturze w kontekście teorii Siegfrieda Schmidta
Ersteller:Płoszaj, Katarzyna
Typ:tekst
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Ersteller:Szumlewicz, Katarzyna
Typ:tekst