- Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Details zum Objekt: Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
PDF
Struktur
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89172 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-03
- Zuletzt geändert am: 2023-05-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 273
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:text
Inclusive education of students with visual impairment – the realm of utopia (?)
Ersteller:Czerwińska, Kornelia
Criticism of the „culture of exclusions” in the teaching of pope Francis
Ersteller:Rabiej, Stanisław
Supporting student in integration/inclusive early childhood education
Ersteller:Dobrowolski, Tomasz
English: a neutral language of global communication? Sociopedagogical implications
Ersteller:Odrowąż-Coates, Anna
Typ:tekst
Nauka o literaturze w kontekście teorii Siegfrieda Schmidta
Ersteller:Płoszaj, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Cancel culture jako autorytarna dystopia
Ersteller:Szumlewicz, Katarzyna
Typ:text