- Oddziaływania wychowawcze nauczyciela jako źródło (nie)wiedzy w kontekście edukacji społeczno-przyrodniczej
Szczegóły obiektu: Oddziaływania wychowawcze nauczyciela jako źródło (nie)wiedzy w kontekście edukacji społeczno-przyrodniczej
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89113 - DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 334
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Opiekun praktyk studenta edukacji elementarnej – na styku ról społecznych i wzajemnych oczekiwań
Twórca:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata
Ocena wybranych platform do e-Learningu pod względem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zgodności z zasadami projektowania uniwersalnego
Twórca:Królak, Aleksandra
Typ:tekst
Współtwórca:Szalonka, Katarzyna
Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Twórca:Szczyrba-Poroszewska, Joanna
Typ:tekst
Relacje społeczne nauczycieli z rodzicami w czasie pandemii COVID-19
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst