- Stawianie stałych granic zachowania – obszar (nie)kompetencji rodziców
Szczegóły obiektu: Stawianie stałych granic zachowania – obszar (nie)kompetencji rodziców
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89110 ; https://doi.org/10.34616/22.19.052 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2948
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Cechy charakteru czy kompetencje i umiejętności - dylematy rodzica XXI wieku
Twórca:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Typ:tekst
Współtwórca:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
Kompetencje rodzicielskie w kontekście odbywania kary pozbawienia wolności
Twórca:Szczygieł, Magdalena
Współtwórca:Kalisz, Tomasz; Kwieciński, Adam
Bariery komunikacyjne w rodzinie
Twórca:Koc-Kozłowiec, Barbara
Typ:tekst
Współtwórca:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
E-learning jako swoista przestrzeń komunikacji w edukacji
Twórca:Kaźmierska, Marlena
Komunikacja niewerbalna jako wyraz więzi w rodzinie
Twórca:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Albański, Leszek
Dialog w pieczy zastępczej (na przykładzie powiatu bialskiego)
Twórca:Wołosiuk, Beata
Typ:tekst