Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
The importance of music in the family homes of pre-school and early childhood students
acculturation
students of preschool and early childhood
music education
musical competences
pedagogical challenges of the present day
music culture of teachers’
family homes
akulturacja
studenci pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej
edukacja muzyczna
kompetencje muzyczne
pedagogiczne wyzwania współczesności
kultura muzyczna domu rodzinnego nauczycieli
The importance of a musically rich environment has been displayed in many studies concerning children and outstanding musicians. Future teachers of pre-school and early childhood education have been omitted. This research is therefore an attempt to answer the research question: what is the meaning of music for the families of preschool and early childhood students?
Doniosłość bogatego muzycznie środowiska została wyeksponowana w wielu badaniach, które dotyczyły dzieci i wybitnych muzyków. Pominięci zostali w nich przyszli nauczyciele pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Niniejsze badania stanowią zatem próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie: jakie jest znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej?
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133573 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 25 (2/2021)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 17, 2022
Mar 4, 2022
122
135
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142856
Edition name | Date |
---|---|
Znaczenie muzyki w domach rodzinnych studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej | Nov 17, 2022 |
Kisiel, Mirosław
Forecka- Waśko, Katarzyna
Galkina, Tatiana W. Jakubowska, Luba. Tł.
Nikitorowicz, Jerzy Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Szerląg, Alicja. Red. Walasek, Stefania. Red.