- „Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Details zum Objekt: „Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89421 ; https://doi.org/10.34616/22.19.022 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 820
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Pedagogical practice in academic education (future) early education teachers
Ersteller:Musiał, Ewa
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Typ:text