- Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Details zum Objekt: Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89426 ; https://doi.org/10.34616/22.19.027 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1219
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Pedagogical practice from the perspective of student's early education
Ersteller:Komorowska-Zielony, Alicja
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta
How to prepare a 21st century teacher for work? – a significant role of pedagogical placemen
Ersteller:Rokicka, Anna
Methodology and internship – an attempt to create a cooperation model
Ersteller:Banaszak, Marek