- Przygotowanie studentów do realizacji zadań nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – między teorią a praktyką
Details zum Objekt: Przygotowanie studentów do realizacji zadań nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – między teorią a praktyką
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89431 ; https://doi.org/10.34616/22.19.031 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 744
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Mentor/tutor of elementary education student practice – on the face of social roles and mutual expectations
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
Improving the musical competence of early childhood education students during field activities at school
Ersteller:Kisiel, Mirosław
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:tekst
Information about pupil given to parents by teachers of elementary education in the light of empirical studies
Ersteller:Bąk, Olga; Gochniak, Dorota; Kotula, Barbara; Sawrycz, Natalia
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław