- Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Gruppenpublikation: Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Abstract:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
- Language:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2022-09-21
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Ersteller:Włoch, Stanisława
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
How to prepare a 21st century teacher for work? – a significant role of pedagogical placemen
Ersteller:Rokicka, Anna
Pedagogical internships – the preparation to play the role of a teacher or the introduction to the profession?
Ersteller:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta