- Praktyka pedagogiczna kontekstem reorganizacji personalnej wiedzy o nauczaniu przyszłych nauczycieli. Propozycja zmiany modelu kształcenia nauczycieli
Details zum Objekt: Praktyka pedagogiczna kontekstem reorganizacji personalnej wiedzy o nauczaniu przyszłych nauczycieli. Propozycja zmiany modelu kształcenia nauczycieli
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89420 ; https://doi.org/10.34616/22.19.021 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 329
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Methodology and internship – an attempt to create a cooperation model
Ersteller:Banaszak, Marek
Pedagogical practice from the perspective of student's early education
Ersteller:Komorowska-Zielony, Alicja
How to prepare a 21st century teacher for work? – a significant role of pedagogical placemen
Ersteller:Rokicka, Anna
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Ersteller:Włoch, Stanisława
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Ersteller:Zamecka-Zalas, Olga
Pedagogical internships – the preparation to play the role of a teacher or the introduction to the profession?
Ersteller:Jezierska-Wiejak, Elżbieta