- Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Details zum Objekt: Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89435 ; https://doi.org/10.34616/22.19.035 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1228
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
We teach another way: theory and practice nn training early education teachers
Ersteller:Włoch, Stanisława
Coach, tutor… educator
Ersteller:Pękala, Joanna Ludwika
Teacher authority in People’s Republic of Poland: demands and reality
Ersteller:Król, Joanna
Beitragende:Jędrychowska, Barbara
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Ersteller:Gołdyn, Piotr
Beitragende:Jędrychowska, Barbara
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta