- „Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Object's details: „Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
PDF
Structure
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89421 ; https://doi.org/10.34616/22.19.022 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-03-12
- Last modification date: 2024-06-17
- Content object's number of views: 821
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Download IIIF manifest:
See also
Teacher as form tutor – defining a role of a teacher from the student-trainee’s point of view
Creator:Zamecka-Zalas, Olga
Pedagogical apprenticeship from the perspective participants – a report from research
Creator:Kondracka-Szala, Marta
Theory and practice in teacher’s professional development
Creator:Szempruch, Jolanta
Pedagogical practice in academic education (future) early education teachers
Creator:Musiał, Ewa
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Creator:Szempruch, Jolanta
Type:text