- Praktyki pedagogiczne w akademickim kształceniu (przyszłych) nauczycieli wczesnej edukacji
Details zum Objekt: Praktyki pedagogiczne w akademickim kształceniu (przyszłych) nauczycieli wczesnej edukacji
PDF
Struktur
Praktyki pedagogiczne przestrzenią i miejscem ewaluacji kompetencji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji: koncepcje – przemiany – rozwiązania.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89422 ; https://doi.org/10.34616/22.19.023 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-12
- Zuletzt geändert am: 2024-06-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 354
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu utopijnych wyobrażeń matek. Ku teorii ugruntowanej
Ersteller:Szkolak-Stępień, Anna
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Reflectiveness and reflection from an early education teacher’s perspective – report from own research
Ersteller:Szymczak, Joanna
Mentor/tutor of elementary education student practice – on the face of social roles and mutual expectations
Ersteller:Chybicka, Małgorzata; Kozłowska, Wiesława; Łechtańska, Ewa
Swobodna zabawa w przedszkolu. Ku edukacyjnej wolności
Ersteller:Kmita-Zaniewska, Katarzyna
Typ:tekst