- W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Details zum Objekt: W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89335 ; https://doi.org/10.34616/22.19.212 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 826
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
System korekcyjno-wyrównawczy a konstytucyjnie założona koncepcja samorządu terytorialnego
Ersteller:Bogucka-Felczak, Monika
Beitragende:Miemiec, Wiesława
The implementation of the educational function of the familyduring three different eras – introduction to the subject issues
Ersteller:Dolata, Dorota
Typ:tekst
(Un)desirable reflectivity
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Shaping students’ reflexivity in an entrepreneurial and research model of university
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Two Concepts of Reflectiveness in Karol Wojtyła’s Anthropology
Ersteller:Kubiak, Maria
The role of reflexivity in the context of adults’ self-creation process
Ersteller:Sladek, Anna
The analysis of financial efficiency of higher education in the European Union − non-parametric approach
Ersteller:Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Beitragende:Ćwiąkała-Małys, Anna; Rutkowska-Tomaszewska, Edyta; Majewska-Jurczyk, Barbara