- Refleksyjność oświatowa w blogu pedagoga. Wprowadzenie do debaty
Details zum Objekt: Refleksyjność oświatowa w blogu pedagoga. Wprowadzenie do debaty
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89334 ; https://doi.org/10.34616/22.19.211 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 390
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Nauczanie (w) przyszłości: wyobrażeniaszkoły i edukacji w wybranych filmachi serialach science-fiction
Ersteller:Nicieja, Stankomir
Typ:text
Information about pupil given to parents by teachers of elementary education in the light of empirical studies
Ersteller:Bąk, Olga; Gochniak, Dorota; Kotula, Barbara; Sawrycz, Natalia
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław
Slow religious eduction
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników kampanii wyborczej w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Szwecji a prowadzenie blogów wyborczych
Ersteller:Grzybowski, Marcin; Grzybowski, Marian
Beitragende:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Going Online - is the World Ready to Replace Litigation with Online Dispute Resolution Mechanisms?
Ersteller:Ziemblicki, Bartosz
Typ:text
Beitragende:Kozłowski, Artur
Badania nad oralnością a egzegeza Ewangelii synoptycznych
Ersteller:Torbus, Sławomir
Typ:text
Beitragende:Komsta, Alina
Analysis of the Elsevier - Science Direct database - materials searched by keyword "bibliotherapy"
Ersteller:Chatzipentidis, Kiriakos
Typ:text
Beitragende:Czernianin, Wiktor