- (Nie)pożądana refleksyjność
Details zum Objekt: (Nie)pożądana refleksyjność
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89349 ; https://doi.org/10.34616/22.19..226 - DOI:
https://doi.org/10.34616/22.19..226 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2023-05-18
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 582
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Refleksyjny uczeń wobec przemocy rówieśniczej
Ersteller:Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
Kształtowanie refleksyjności studentów w przedsiębiorczym i badawczym modelu uniwersytetu
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
Ersteller:Kubiak, Maria
W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Ersteller:Żywczok, Alicja
Children’s Everyday Creativity at School as an Inspiration for Action Research on Education of Pedagogy Students
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Pietkiewicz-Pareek, Beata
Refleksyjność i refleksja z perspektywy nauczycieli wczesnej edukacji – doniesienie z badań własnych
Ersteller:Szymczak, Joanna
Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Ersteller:Sladek, Anna