- Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
Details zum Objekt: Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89339 ; https://doi.org/10.34616/22.19.216 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1321
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
(Nie)pożądana refleksyjność
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Kształtowanie refleksyjności studentów w przedsiębiorczym i badawczym modelu uniwersytetu
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
Problemy refleksyjnego pedagoga w aktualnej rzeczywistości społecznej
Ersteller:Wróblewska, Alina; Łagodowski, Waldemar
Refleksyjny uczeń wobec przemocy rówieśniczej
Ersteller:Tłuściak-Deliowska, Aleksandra
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Ersteller:Paszenda, Iwona
Prawa refleksowe jako źródło interesu prawnego
Ersteller:Piwoński, Karol
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Ersteller:Dernowska, Urszula