- Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Details zum Objekt: Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89336 ; https://doi.org/10.34616/22.19.213 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 540
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Utopia a edukacja, T.6
Typ:tekst
Beitragende:Węgrzyn, Rafał; Włodarczyk, Rafał
Utopia i refleksyjność
Ersteller:Perkowska-Klejman, Anna
Refleksyjność młodzieży wobec własnej przyszłości zawodowej
Ersteller:Myszka-Strychalska, Lucyna
W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Ersteller:Żywczok, Alicja
Znikający powojenny modernizm — czy prawo powinno szerzej chronić dobra kultury?
Ersteller:Kuzia, Wiktoria
Beitragende:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian