- Problemy refleksyjnego pedagoga w aktualnej rzeczywistości społecznej
Details zum Objekt: Problemy refleksyjnego pedagoga w aktualnej rzeczywistości społecznej
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89345 ; https://doi.org/10.34616/22.19.222 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-24
- Zuletzt geändert am: 2024-07-09
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 387
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Reflective experience in daily education – the pragmatistic insight
Ersteller:Paszenda, Iwona
School mission as an object of teachers’ reflection
Ersteller:Dernowska, Urszula
Reflectiveness and reflection from an early education teacher’s perspective – report from own research
Ersteller:Szymczak, Joanna
Theory and practice in teacher’s professional development
Ersteller:Szempruch, Jolanta
Wybrane segmenty otoczenia administracji publicznej w sferze edukacji i ich wpływ na oświatę samorządową w zakresie wykonywania zadań oświatowych
Ersteller:Raszewska-Skałecka, Renata
Typ:text
Beitragende:Korczak, Jerzy
(Un)desirable reflectivity
Ersteller:Jankowska, Agnieszka
Shaping students’ reflexivity in an entrepreneurial and research model of university
Ersteller:Wiśniewska, Danuta
Two Concepts of Reflectiveness in Karol Wojtyła’s Anthropology
Ersteller:Kubiak, Maria