- W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Szczegóły obiektu: W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89335 ; https://doi.org/10.34616/22.19.212 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 842
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
System korekcyjno-wyrównawczy a konstytucyjnie założona koncepcja samorządu terytorialnego
Twórca:Bogucka-Felczak, Monika
Współtwórca:Miemiec, Wiesława
Realizacja funkcji wychowawczej rodziny na przestrzeni trzech epok – wprowadzenie w problematykę zagadnienia
Twórca:Dolata, Dorota
Typ:tekst
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka
Kształtowanie refleksyjności studentów w przedsiębiorczym i badawczym modelu uniwersytetu
Twórca:Wiśniewska, Danuta
Dwa pojęcia refleksyjności w antropologii Karola Wojtyły
Twórca:Kubiak, Maria
Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Twórca:Sladek, Anna
Analiza efektywności finansowej szkolnictwa wyższego państw Unii Europejskiej – podejście nieparametryczne
Twórca:Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Współtwórca:Ćwiąkała-Małys, Anna; Rutkowska-Tomaszewska, Edyta; Majewska-Jurczyk, Barbara