Category of justice in students’ (self) assessment. The daily experiences of young academics
Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików
Bielinis, Lidia Dampc, Mateusz
everyday
fairness of assessment
higher education
judicial context for assessing
learning outcomes
PhD academics
social competence
syllabuses
codzienność
doktoranci
efekty kształcenia
kompetencje społeczne
sądowy kontekst oceniania
sylabusy
szkolnictwo wyższe
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79643 ISBN 978-83-62618-24-8
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne, T.1, s. 267-277.
Copyright by Lidia Bielinis Copyright by Mateusz Dampc
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Jan 27, 2023
Jul 17, 2017
68
77
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/84071
Edition name | Date |
---|---|
Kategoria sprawiedliwości w (samo)ocenianiu studentów. O codziennych doświadczeniach młodych akademików | Jan 27, 2023 |
Wiśniewska, Danuta
Pląsek, Rafał Gromysz, Jowita. Red. Włodarczyk, Rafał. Red.
Malicka, Agnieszka Tuora-Schwierskott, Ewa Kocowski, Tadeusz (1951- ). Red. Gola, Jan. Red.
Kusiak-Winter, Renata Jabłoński, Mariusz. Red.
Dziubacka, Krystyna Kwiatkowski, Piotr
Paszenda, Iwona