- Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
Szczegóły obiektu: Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79632 ; https://doi.org/10.34616/22.19.194 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 815
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Przekonania nauczycieli o potencjale uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
Twórca:Kochanowska, Ewa
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Twórca:Kozielska, Joanna
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Twórca:Gołdyn, Piotr
Współtwórca:Jędrychowska, Barbara
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata
Misja szkoły jako przedmiot refleksji nauczycieli
Twórca:Dernowska, Urszula