Kierunki rozwoju rynku medialnego
The directions of development of the media market
new media
technology
video on demand
mobile television
webcasting
nowe media
technologia
wideo na żądanie
teelwizja mobilna
webcasting
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108848 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
May 28, 2020
29
34
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118558
Edition name | Date |
---|---|
Kierunki rozwoju rynku medialnego | Mar 14, 2023 |
Kędzior, Jolanta
Malinowski, Szymon Jan Gołaczyński, Jacek. Red. Adamski, Andrzej. Rec. Balogh, Zsolt. Rec. Cieślak, Sławomir. Rec. Flaga-Gieruszyńska, Kinga. Rec. Górecki, Jacek. Rec. Kilian, Wolfgang. Rec. Markiewicz, Ryszard. Rec. Świerczyński, Marek. Rec. Warner, Richard. Rec. Zgryzek, Kazimierz. Rec.
Winiarski, Marcin. Red.
Łęski, Zbiegniew Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Piwowarczyk, Mirosław. Red.
Jakubas, Agata