Instytut Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94091 ; ISSN 2657-3679
Rules of usage of Digital Library of Wroclaw University
© Copyright by Arkadiusz Haławin
Dec 2, 2019
Jan 3, 2019
31
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/101300
Edition name | Date |
---|---|
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe | Dec 2, 2019 |
Daszkiewicz, Magdalena Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Widerski, Jerzy Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red.
Światowy, Grażyna Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Cuda, Anna Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Karpińska, Marzena. Red. Wrzosek, Stefan. Rec.
Sorokowski, Piotr Wrembel, Magdalena Kuczyńska, Alicja. Ed.
Majewska-Jurczyk, Barbara
Koronkiewicz-Wiórek, Anna Frąckowiak, Józef. Red.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Karpińska, Marzena. Red. Wrzosek, Stefan. Rec.