Instytut Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94091 ; ISSN 2657-3679
Rules of usage of Digital Library of Wroclaw University
Nov 4, 2020
Jan 3, 2019
146
176
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/101300
Edition name | Date |
---|---|
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe | Nov 4, 2020 |
Zadęcka, Ewa Jabłoński, Mariusz. Red.
Ziobrowska, Justyna Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Daszkiewicz, Magdalena Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Ćwiąkała-Małys, Anna Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Kardela, Magdalena Kostecka-Jurczyk, Daria. Red. Jakubowski, Sebastian. Red.
Widerski, Jerzy Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red.
Światowy, Grażyna Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Waniowski, Paweł. Rec. Niemczyk, Agata. Rec.
Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.