Szczegóły obiektu: Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137513 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.39.9 - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-06-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 45
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Color studies in applied psychology and social sciences: An overview
Twórca:Sorokowski, Piotr; Wrembel, Magdalena
Współpracownik:Kuczyńska, Alicja. Red.; Kuczyńska, Alicja. Ed.
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Twórca:Ziobrowska, Justyna
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Twórca:Dyksik, Dorota
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.