- Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Szczegóły obiektu: Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137513 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.39.9 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-06-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 189
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Color studies in applied psychology and social sciences: An overview
Twórca:Sorokowski, Piotr; Wrembel, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Kuczyńska, Alicja
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Twórca:Ziobrowska, Justyna
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Twórca:Dyksik, Dorota
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota