- Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Szczegóły obiektu: Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137392 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.1 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-05-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 202
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Wartość dialogu międzykulturowego w przezwyciężaniu konfliktów na pograniczach kulturowych
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Typ:tekst
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Twórca:Witek, Zuzanna
Współtwórca:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Zagrożenia płynące z korporacjonizmu na przykładzie ochrony praw konsumenta na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej
Twórca:Szymański, Michał
Typ:tekst
Współtwórca:Sadowski, Mirosław; Demiańczuk, Andrzej; Chrząszcz, Bartosz; Chmielecki, Jan. Red.; Antonów, Radosław; Duszka-Jakimko, Hanna. Rec.; Łuszczyński, Artur; Łuszczyńska, Małgorzata. Rec.; Niemczyk, Marcin. Rec.; Niewiński, Marcin. Rec.
Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
Twórca:Biedroń, Małgorzata
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Twórca:Matsuieva, Julia
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian