Advertising and web marketing as a source of success incrowdfunding campaigns
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Korbutowicz, Teresa. Red. ; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. ; Mościbrodzka, Monika. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110417 ; ISSN 1733-5779 ; ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2020
Nov 4, 2020
Aug 10, 2020
16
16
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/121405
Edition name | Date |
---|---|
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych | Nov 4, 2020 |
Więckowski, Kamil Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Witek, Zuzanna Homa, Magdalena. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Matsuieva, Julia Jakubowski, Sebastian. Red.
Haławin, Arkadiusz Banaszak, Ewa. Red.
Juodaitytė, Audronė Ponelienė, Reda Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Rutkowska-Tomaszewska, Edyta Szymonik, Anita Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Sadowa, Agnieszka Jakubowski, Sebastian. Red. Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Zadęcka, Ewa Jabłoński, Mariusz. Red.