Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Advertising and web marketing as a source of success incrowdfunding campaigns
advertising
web marketing
crowdfunding
crowdfunding campaign
reklama
marketing internetowy
crowdfunding
kampania crowd fundingowa
The main purpose of the article is to highlight the importance of internet advertising and marketing in crowdfunding campaigns. It analyses listed examples of e-marketing tools, thanks to which crowdfunding campaigns were successful and gathered an assumed or larger pool of funds. The author used the monographic method and individual cases in the article.
Celem artykułu jest omówienie znaczenia reklamy i marketingu internetowego w kampaniach crowdfundingowych. Analizie poddane zostały przykładowe narzędzia e-marketingu, dzięki którym kampanie crowdfundingowe odniosły sukces i zebrały zakładaną lub większą pulę środków. Autorka wykorzystała w artykule metodę monograficzną oraz indywidualnych przypadków.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Korbutowicz, Teresa. Red.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.
Mościbrodzka, Monika. Red.
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110417 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
Aug 10, 2020
246
253
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/121405
Edition name | Date |
---|---|
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych | Mar 14, 2023 |
Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Jakubowski, Sebastian. Red.
Juodaitytė, Audronė Ponelienė, Reda Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.
Jakubowski, Sebastian. Red. Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.