- Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
Szczegóły obiektu: Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
PDF
Struktura
Komunikacja a zmiana społeczna.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89652 ; https://doi.org/10.34616/22.19.003 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-06-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 358
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rodzina i szkoła jako przestrzenie budowania kapitału społecznego
Twórca:Malinowska, Joanna
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław
Wspólnoty intencjonalne jako przykład alternatywnego stylu życia
Twórca:Ambroziński, Dariusz
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Zagrożenia płynące z korporacjonizmu na przykładzie ochrony praw konsumenta na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej
Twórca:Szymański, Michał
Typ:tekst
Współtwórca:Sadowski, Mirosław; Demiańczuk, Andrzej; Chrząszcz, Bartosz; Chmielecki, Jan. Red.; Antonów, Radosław; Duszka-Jakimko, Hanna. Rec.; Łuszczyński, Artur; Łuszczyńska, Małgorzata. Rec.; Niemczyk, Marcin. Rec.; Niewiński, Marcin. Rec.
Style życia we współczesnym społeczeństwie i ich wpływ na zachowanie rynkowe młodych konsumentów
Twórca:Sobotko, Ewelina
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Media a gospodarka : Systemowe uwarunkowania konsumpcjonizmu
Twórca:Lewiński, Dominik
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Osoba zhybrydyzowana — media, więź i jednostka w późnym konsumpcjonizmie
Twórca:Lewiński, Dominik
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Twórca:Dyksik, Dorota
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota