Szczegóły obiektu: „Zapomniany wymiar doświadczeń”? Duchowość i religijność dorosłej osoby z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście badawczym
PDF
Struktura
Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89171 ;
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-18
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 312
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rola ośrodków wsparcia dziennego we wspomaganiu funkcjonowania rodziny z dorosłym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną i/lub psychiczną
Twórca:Szalast, Anna
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Ferenz, Krystyna. Red.; Kowalska, Ewa. Red.
Edukacja religijna a otwarta tożsamość religijna
Twórca:Różańska, Aniela
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
Między skończonością i nieskończonością – religijność a doświadczanie świata życia
Twórca:Humeniuk, Monika
Rodzice wobec dorosłości swoich dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
Twórca:Cytowska, Beata
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Winczura, Barbara. Red.