- Gry w rozwijaniu wybranych kompetencji kluczowych dzieci – przegląd literatury przedmiotu
Szczegóły obiektu: Gry w rozwijaniu wybranych kompetencji kluczowych dzieci – przegląd literatury przedmiotu
PDF
Struktura
Dziecko w sytuacjach uczenia się. Codzienność w poznawaniu świata i siebie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:89115 - DOI:
- Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 2352
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Współczesna rodzina jako przestrzeń rozwijania kompetencji przedsiębiorczości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – raport z badań
Twórca:Kondracka-Szala, Marta; Malinowska, Joanna
Typ:tekst
Utopia a edukacja domowa
Twórca:Jarmuła, Anna
Game theory and contemporary conflicts
Twórca:Dukiewicz, Tomasz; Spustek, Henryk
Typ:tekst
Współtwórca:Maciejewski, Marek; Antonów, Radosław
„Kraina Uważności” w rozwoju dziecka
Twórca:Siemież, Małgorzata
Wychowanie szczęśliwego człowieka podstawowym celem rodziców
Twórca:Piecuch, Ewelina
Typ:tekst
Współtwórca:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa