- Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
Details zum Objekt: Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79634 ; https://doi.org/10.34616/22.19.196 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1413
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Wypełnianie roli zawodowej przez nauczycieli z doświadczeniami odwrócenia ról w rodzinie
Ersteller:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Biblioterapia w edukacji inkluzyjnej
Ersteller:Chatzipentidis, Kiriakos
Typ:tekst
Beitragende:Czernianin, Wiktor
Styl pracy nauczycieli w szkołach o zróżnicowanej edukacyjnej wartości dodanej
Ersteller:Majerek, Bożena
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Ersteller:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Ersteller:Szempruch, Jolanta