- Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
Szczegóły obiektu: Ocena pracy nauczyciela jako formalny wyznacznik profesjonalizmu w codzienności zawodowej
PDF
Struktura
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79634 ; https://doi.org/10.34616/22.19.196 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-07-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-06-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1422
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Wypełnianie roli zawodowej przez nauczycieli z doświadczeniami odwrócenia ról w rodzinie
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Biblioterapia w edukacji inkluzyjnej
Twórca:Chatzipentidis, Kiriakos
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Styl pracy nauczycieli w szkołach o zróżnicowanej edukacyjnej wartości dodanej
Twórca:Majerek, Bożena
Współtwórca:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Teoria i praktyka pedagogiczna w rozwoju zawodowym nauczyciela
Twórca:Szempruch, Jolanta