- Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Details zum Objekt: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79623 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2023-12-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 159
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:text
Work – family life – society – education. Everyday livefrom the perspective of the concepts of Erich Frommand Theodore Brameld
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Wstęp
Ersteller:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Ersteller:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Reflective experience in daily education – the pragmatistic insight
Ersteller:Paszenda, Iwona
Sukces w życiu codziennym
Ersteller:Paszenda, Iwona
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona; Żłobicki, Wiktor
Report on research on living conditions and factors influencing the assessment. A sense of security in the (un)changing everyday life
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst