- Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
Details zum Objekt: Wiedza osobista dziecka w młodszym wieku szkolnym jako przestrzeń (nie)codziennych działań nauczyciela
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79632 ; https://doi.org/10.34616/22.19.194 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 832
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Teachers’ beliefs about learning potential of a child at early school age
Ersteller:Kochanowska, Ewa
The use of coaching in everyday school life
Ersteller:Kozielska, Joanna
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Ersteller:Gołdyn, Piotr
Beitragende:Jędrychowska, Barbara
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
School mission as an object of teachers’ reflection
Ersteller:Dernowska, Urszula