- Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
Details zum Objekt: Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Format:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79635 ; https://doi.org/10.34616/22.19.197 ; - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 521
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Gra dydaktyczna Travel-Quest "Kraj-U" - z doświadczeń działalności laboratorium dydaktyczno-metodologicznego "Inspiration Club" Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. M. Kociubińskiego w Winnicy (Ukraina)
Ersteller:Melnychuk, Tetiana; Neprytskyi, Oleksandr
Typ:tekst
Teacher as a key element of the educational environment of a young child in mathematics education
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
Ersteller:Rakoczy, Marta
Typ:text
Theatrical education. About the formal possibilities of theatrical education at early childhood
Ersteller:Janik, Agnieszka
Supporting student in integration/inclusive early childhood education
Ersteller:Dobrowolski, Tomasz
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:tekst