- Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
Details zum Objekt: Niedoceniony potencjał środowiska uczącego
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79635 ; https://doi.org/10.34616/22.19.197 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 496
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Gra dydaktyczna Travel-Quest "Kraj-U" - z doświadczeń działalności laboratorium dydaktyczno-metodologicznego "Inspiration Club" Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. M. Kociubińskiego w Winnicy (Ukraina)
Ersteller:Melnychuk, Tetiana; Neprytskyi, Oleksandr
Typ:tekst
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Ersteller:Dobrowolska, Małgorzata
Edukacja muzyczna z metodyką. Skrypt do przedmiotu
Ersteller:Kondracka-Szala, Marta
Oralność i piśmienność praktyk szkolnych - problemy i rozpoznania
Ersteller:Rakoczy, Marta
Datum:2015
Typ:tekst
Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Ersteller:Olejnik-Krupa, Emilia
Typ:tekst
Informacje o uczniu przekazywane rodzicom przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w świetle badań empirycznych
Ersteller:Bąk, Olga; Gochniak, Dorota; Kotula, Barbara; Sawrycz, Natalia
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław