- 1. Codzienność w ujęciu interdyscyplinarnym
Publikationsgruppe: 1. Codzienność w ujęciu interdyscyplinarnym
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Subject and Keywords: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
- Language:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2023-01-27
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. Od redaktorek
Ersteller:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:text
Work – family life – society – education. Everyday livefrom the perspective of the concepts of Erich Frommand Theodore Brameld
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Ersteller:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Report on research on living conditions and factors influencing the assessment. A sense of security in the (un)changing everyday life
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Daily life and reflexion. Searching for sources of adult learning
Ersteller:Frąckowiak, Anna
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst