The role of parents in the development of deaf children
Rola rodziców w rozwoju dziecka niesłyszącego
deaf
children
parents
communication
hearing damage
niesłyszący
dzieci
rodzice
komunikacja
niepełnosprawność
Family of special needs
Rodzina o specjalnych potrzebach
Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa
Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Winczura, Barbara. Red.
journal
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:65166 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 4 (2011), s. 49-62
Copyright by Iwona Jagoszewska
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
28 mar 2022
14 paź 2015
1 003
1291
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/66851
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Rola rodziców w rozwoju dziecka niesłyszącego | 28 mar 2022 |
Jagoszewska, Iwona Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Gandecka, Kamila. Red.
Kozubska, Alicja Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.
Lipińska- Lokś, Jolanta
Stępień, Martyna Kostecka-Jurczyk, Daria. Red. Jakubowski, Sebastian. Red.
Piotrowska, Maja Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Ferenz, Krystyna. Red. Kowalska, Ewa. Red.
Dumanescu, Luminita Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Walasek, Stefania. Red. Szerląg, Alicja. Red.
Jędrzejowska, Agnieszka Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Gandecka, Kamila. Red.