- Codzienność słyszących dzieci niesłyszących rodziców
Details zum Objekt: Codzienność słyszących dzieci niesłyszących rodziców
PDF
Struktur
Codzienność jako wyzwanie edukacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:79646 ; https://doi.org/10.34616/22.19.208 ; - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-07-17
- Zuletzt geändert am: 2024-06-19
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1652
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Relacje w rodzinie CODA
Ersteller:Jagoszewska, Iwona
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Gandecka, Kamila
Rola rodziców w rozwoju dziecka niesłyszącego
Ersteller:Jagoszewska, Iwona
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Problemy małżeństw binacjonalnych. Analiza postów na forach internetowych
Ersteller:Biedroń, Małgorzata
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Sadowska, Edyta
Funkcjonowanie rodzin dzieci z niepełnosprawnością intelektualną– wybrane aspekty
Ersteller:Lipińska-Lokś, Jolanta
Typ:tekst
Życie z dzieckiem niepełnosprawnym. Wielowymiarowość przystosowywania się rodziców
Ersteller:Parchomiuk, Monika
Typ:tekst
Analiza konsekwencji psychologicznych i rozwojowych codziennego czytania dzieciom na podstawie m.in. raportów z badań Fundacji "ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom"
Ersteller:Madeja-Bień, Kamila
Typ:tekst
Beitragende:Czernianin, Wiktor
Institutional education of blind, deaf and speech-disabled children in Slovenia until World War II
Ersteller:Šorn, Mojca; Dobaja, Dunja
Typ:tekst